چهار راه پاسداران، خیابان دولت، پلاک ۶۹

دکل‌های دوربین نظارتی

دکل‌های دوربین نظارتی

دکل‌های دوربین‌های نظارتی بیشتر برای حفظ امنیت و کنترل امنیت شهر‌ها به کار می‌رود. به علت استفاده از دوربین‌های قوی با کیفیت زوم بالا در دکل‌های دوربین نظارتی ارتفاع این دکل‌ها مانند دکل‌های نورپردازی معمولاً بالا است، هر چند نسبت به موقعیت محل نصب انواع و اشکال متفاوتی دارند. دکل‌های دوربین نظارتی برای حفظ امنیت شهری بسیار مهم هستند و برای همین کاوش کام آسیا این دکل‌ها را با نهایت دقت و با بهترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می‌کنند. به علت طراحی پی‌ریزی از پیش آمده و نوع اتصالات این نوع دکل‌ها طراحی و اجرای دکل‌های دوربین نظارتی زمان کمی نیاز دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می‌شود.

مزایای دکل دوربین‌های نظارتی

دکل‌های دوربین نظارتی جدا از مصارف امنیت شهری برای امنیت عبور مرور کارخانه‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز مختلف که نیاز به بررسی و نصب دوربین امنیتی دارند کاربرد دارد. این دکل‌ها می‌تواند در چند طرح و شکل ساخته شود. از جمله دکل‌های ساده و مرتفع برای مراکز شهری، دکل‌ها بازویی، دکل‌های چند شاخه برای مراکزی که نیاز به نصب چند دوربین دارند و دکل‌های دروازه‌ای برای ورودی مراکز مختلف. تفاوت نصب دوربین بر روی دکل‌ها با نصب آن در محیط‌های مختلف این است که دکل نسبت به موقع در ارتفاع مناسب با کمترین امکان آسیب و لرزش به دوربین نصب می‌شود و سطح دید امنیتی را به مقدار زیادی افزایش می‌دهد.

مزایای دکل دوربین‌های نظارتی

  • ارتفاع و پوشش محیطی مناسب توسط دوربین
  • مقاومت بالا دربرابر عوامل محیطی
  • کنترل لرزش و ثابت بودن در اثر طوفان و باد
  • امنیت بالاتر و دسترسی محدود
  • امکان طراحی در ابعاد و اشکال متنوع
  • قابلیت کاربردی برای جغرافی و محل‌های مختلف
  • ایستایی و مقاومت بالا در برابر ضربه

دکل‌های دوربین نظارتی چگونه ساخته می‌شود؟

دکل دوربین نظارتی توسط ماشین‌های استاندارد با بهترین طراحی ممکن و استاندارد مواد اولیه توسط کاوش کام طراحی و اجرا می‌شود. نخستین مرحله طراحی دکل دوربین نظارتی بررسی محیط و شناخت شرایط طراحی دکل است. این طرحی نسبت به محل نصب و نیاز مشتری انجام می‌شود. دایره دکل‌هایی که برای نصب دوربین نظارتی استفاده می‌شود بسیار بالا است و مهم این است که دوربین نظارتی محل نصب باید چه محدوده و در چه ارتفاعی را پوشش دهد. معمولاً برای دوربین‌های ۳۶۰ درجه مدرن که قدرت تصویر و زوم بالایی دارند ارتفاع بالاتر دکل‌ها مناسب‌تر است زیرا سطح وسیع‌تری را پوشش می‌دهند. از دیگر عواملی که در طراحی دکل‌های دوربین نظارتی اهمیت دارد نوع جغرافی محل نصب است.

انواع دکل‌های دوربین نظارتی کدامند؟

در مناطق با بارندگی یا وزش باد شدید پی‌ریزی، عایق کاری و حتی اتصاالات دکل‌ها می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً برای نقاطی که بارندگی بالایی دارند از عایق کاری چند لایه و ضد آب استفاده می‌شود که این دکل‌ها را تا حد زیادی در برابر زنگ زدگی و اسطحلاک مقاوم می‌کند. همچنین نوع اتصالا دکل دوربین‌های نظارتی نیز نسبت به ارتفاع و ابعاد آن می‌تواند از نوع جوشی یا پیچ و مهره باشد. شرکت کاوشکام پس از محاسبه دقیق و آماده شدن طراحی توسط مهندسان متخصص سازه، این دکل‌ها را با کیفیتی در سطح جهانی تولید می‌کند. به علت استفاده از ماشین آلات به روز دنیا و خط تولید استاندارد کلیه سازه‌های تولید شده طبق محاسبات و طراحی دقیق انجام می‌پذیرد. همچنین سازه‌های فلزی کاوش کام آسیا با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می‌شود و مقاومت و ایمنی بالایی دارند.

مجریان طرح کاوش کام نیز این دکل‌ها را با نهایت دقت منتقل و پروژه را اجرا می‌کنند. متخصصان اجرای طرح کاوش کام با همراهی مهندسان ناظر نسبت به محل نصب دکل‌ها آگاهی و محاسبات دقیق دارند و برای همین کلیه پروژه‌های نظارتی، راه‌سازی و مخابراتی در کم‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب انجام می‌شود. همچنین نیروی کار متخصص بالا و کارآزموده کاوش کام آمادگی این را دارد که انواع دکل را در مقیاس‌های متفاوت و تعداد بالا طراحی، تولید و اجرا کنند.

انواع دکل‌های دوربین نظارتی کدامند؟

  • دکل مکعبی دوربین مداربسته
  • دکل لوله‌ای دوربین مداربسته
  • دکل چند وجهی دوربین مداربسته
  • دکل ماژولار دوربین مداربسته

سخن آخر چرا دکل دوربین‌های نظارتی کاوش کام انتخاب مناسبی است؟

هزینه مناسب ساخت انواع دکل‌ها در کنار کیفیت بالا و زمان اجرای مناسب باعث شده کاوش کام یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نصب انواع دکل‌های نظارتی شهری و سازمانی باشد. این دکل‌ها در انواع، وزن‌ها و اشکال مختلف با استاندارد‌های جهانی طراحی و اجرا می‌شوند. شعار کاوش کام در انواع پروژه‌های راه‌سازی و نظارتی هواره دقت و سرعت بوده و تعهد کاری نیرو‌های متخصص و مجرب در این شرکت باعث تمایز کاوش کام از دیگر شرکت‌های مشابه است. میزان کیفیت تولیدات کاوش کام به حدی بوده که امروزه بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی به صورت مستقیم در سطح جهانی با کاوش کام در تولید انواع دکل و صادرات آن به خاور میانه و آفریقا همکاری دارند. در نصب دوربین‌های امنیتی حفاظت بالا و مقاومت در برابر عوامل محیطی بسیار حائظ اهمیت است که کاوش کام این نکات را با نهایت دقت و تسلط رعایت می‌کند.

مقالات کاوش کام

بهترین سازه های چادری چه نوع سازه‌ای است؟

بهترین سازه چادری در جهان امروزه به عوامل گسترده‌ای بستگی دارد. از مواد اولیه استفاده شده، نوع اتصالات، مقاومت و محاسبه اتصاالات، نوع پارچه و مواد پوشش دهنده، جنس عایق سازه فلزی و طراحی معماری این سازه‌ها از عوامل تعیین بهترین سازه چادری هستند.

بررسی معایب سازه چادری و مزایای آن

معایب سازه چادری با وجود استفاده گسترده آن در ورزشگاه‌ها، پارک‌ها، گذرگاه‌ها، آمفی تئاتر‌ها و نمایشگاه‌ها می‌تواند باعث ایجاد آسیب و مشکلات جدی شود.

با ما در ارتباط باشید